top of page

Este diumenge Sueca acollirà la XVII Jornada d'Exaltació del Bombo i Tambor

  • 2 feb 2018
  • 1 min de lectura

Este diumenge 4 de febrer, la Junta Major de Confraries de Setmana Santa, organitza la XVII Jornada d'Exaltació del Bombo i Tambor.


L'acte, que compta amb la col•laboració de l'Ajuntament de Sueca, donarà començament des del Passeig de l'Estació a les 10:30 hores i transcorrerà pel carrer Sequial, carrer València, carrer Cerrillo, carrer Sant Cristòfol i carrer Mercat fins a la plaça de Sant Pere. Des d'allí cada banda s'acostarà a la plaça de l'Ajuntament, per a interpretar unes peces del seu repertori. En finalitzar cada banda rebrà un obsequi de la Junta Major.


És un acte d'exaltació de les nostres bandes que acompanyen a les confraries en Setmana Santa. Els confrares de totes les edats i sexe, s'ajunten en este dia per a intercanviar opinions de les seues marxes processionals, i a més és un dia festiu. Este acte se celebra des de fa ja 17 anys a Sueca, al voltant de la Setmana


Comentarios


Contáctame 

Movil: 679-461-601

Correo:riberabaixasvp@gmail.com

Autor: Salva la veu del poble

¡Tus datos se enviaron con éxito!

bottom of page